Werkzaamheden
-
Je bent het aanspreekpunt voor Duitstalige klanten rondom bestellingen.
-
Je zorgt voor een snelle en foutloze verwerking ervan in beschikbare systemen.
-
Je beantwoordt vragen omtrent afleveringen en handelt inkomende e-mails af.
-
Daarnaast ben je scherp op verkoopkansen, je initieert offertes en verzorgt de opvolging ervan.
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent een persoon die opvalt door een uitstraling die je bijna kunt ‘zien of voelen’door de telefoon.
- Je vindt het fijn als iemand belt of mailt, ook al heb je andere zaken aan je hoofd.
- Je hebt commerciële feeling, wat betekend dat je van nature aanvoelt wanneer een verkoopkans zich aandient.
- Ervaring in een soortgelijke functie kan zeker helpen , maar persoonlijkheid, inzet en uitstekende communicatieve vaardigheden vinden wij veel belangrijker.
- 32 tot 40 uur per week beschikbaar
Wat bieden wij jou?
-
We stellen alles in het werk om je prettig te laten voelen.
-
Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid, fijne collega’s
-
Een fijne werkomgeving en prima voorwaarden.
Voor wie ga je werken
Een groothandel in zorginstrumenten in Oisterwijk
Wordt jij vrolijk van?
administratief,
Geef een antwoord