De gezichten achter Workfix

Wij zijn Workfix! Een frisse en enthousiaste uitzendorganisatie gespecialiseerd in het uitzenden van logistiek en transport personeel. Workfix is in 2017 opgericht en wordt gerund door vakidioten komend uit verschillende disciplines in de logistiek. Hierdoor kijken wij op een andere manier naar onze flex collega’s. Wij geloven erin dat als je goed bent voor een ander dat ze goed zijn voor jou. De kernwoorden respect, transparant en vertrouwen staan erg hoog bij ons in het vaandel. Wij willen meer zijn dan een goed werkgever. Wij behandelen kandidaten zoals we zelf behandeld willen worden. De binding met flex collega’s zal steeds belangrijker worden naar mate dat de krapte in de arbeidsmarkt toeneemt en wij geloven dat wij hiermee het verschil kunnen maken zodat we altijd kunnen gaan voor een goede match!

Voor een goede samenwerking is een krachtig en gemotiveerd team nodig. Bij Workfix hebben we een ervaren groep toppers die weten wat er in de logistieke wereld gevraagd wordt. Zo kunnen we jou optimaal begeleiden bij het vinden van een goede en passende functie. Daarom stellen we je graag voor aan onze vaste krachten die iedere dag weer zorgen voor een match tussen werkgever en talentvolle uitzendkrachten.

Tilburg

Freek

Commercieel manager

Mijn naam is Freek van Gool. Op 1 oktober 2017 ben ik gestart als commercieel directeur bij Workfix. Na 10 jaar werkzaam te zijn geweest bij een andere uitzendorganisatie was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Vol passie en energie ben ik samen met mijn 2 compagnons Workfix gestart. Na een spannend eerste jaar mag en kan ik nu met trots zeggen dat we een prachtig bedrijf hebben opgezet en dat we een stabiele en professionele partner zijn voor onze klanten en flexwerkers. We zijn Workfix gestart met het idee het anders te doen dan vele andere uitzendorganisaties. Wij proberen iedereen te behandelen zoals we zelf graag behandeld willen worden. Met gepaste trots kan ik vertellen dat ons dit tot op heden zeker is gelukt!

RAF

Planner / Intercedent

Ik ben Raf van den Boogaard en ben begin 2025 gestart bij Workfix. Als planner van Workfix Academy zorg ik ervoor dat alles soepel verloopt: van het inplannen van trainingen tot het coördineren van cursisten en trainers. Daarnaast werk ik als intercedent en zorg ik voor de perfecte match tussen werkgevers en werknemers.

Mijn werkzaamheden gaan verder dan alleen planning en matching. Ik ondersteun ook bij administratieve taken en pak allerlei andere werkzaamheden op binnen Workfix. Of het nu gaat om organisatie, ondersteuning of coördinatie, ik sta altijd klaar om bij te springen waar nodig. Mijn doel is ervoor zorgen dat alles gesmeerd loopt en bijdraagt aan het succes van Workfix!

Bart

Manager backoffice & administration

Mijn naam is Bart de Lepper, begin 2018 gestart als mede-eigenaar van uitzendbureau Workfix. Na jarenlange ervaring van internationaal inkoop en logistiek was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Die heb ik inmiddels gevonden met mijn compagnons in de uitzendbranche. Ook door mijn netwerk en vele contacten zijn we bekend geworden in Tilburg. Wij proberen door onze manier van werken sneller te reageren naar uitzendkrachten en de opdrachtgever. Iedere uitzendkracht is bij ons welkom!

SENNA

Intercedent / Accountmanager

Ik ben Senna van Spreeuwel, Intercedent/account manager bij Workfix. Bij Workfix ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden van klantencontact en het beoordelen van kandidaten. Op basis van deze beoordelingen voer ik intakegesprekken om de kwaliteiten van de kandidaten te onderzoeken. Mijn rol is dan ook om de wensen en behoeften van zowel klanten als kandidaten te analyseren en te koppelen, zodat er een perfecte match en een ideale werkomgeving voor beide partijen ontstaat. Door mijn sociale aard en mijn plezier in het omgaan met mensen sluit deze rol perfect aan op mijn persoonlijkheid. Het geeft mij veel voldoening bij te dragen aan het succes van zowel klanten als kandidaten.

Daan

New business manager

Mijn naam is Daan Beekers. Sinds het begin trotse mede-eigenaar van Workfix! Met mijn achtergrond als logistiek manager geen onbekende in de logistieke wereld. Vanaf het begin in 2017 hebben we inmiddels mooie mijlpalen bereikt. Ik ben hoofdzakelijk aanwezig op ons hoofdkantoor in Tilburg, maar ik ben tegenwoordig ook regelmatig in onze vestigingen in Eindhoven en Breda. Het leuke van Workfix is dat ondanks de groei die we doormaken het DNA en teamgevoel altijd hetzelfde is gebleven. We zijn al wat jaren verder maar we zijn nog lang niet klaar! Naast de logistiek zijn we inmiddels ook in de productiesector flink aan de boom aan het schudden. Ik kijk er erg naar uit om nog meer mooie mijlpalen te bereiken met ons TOP team!

Aansluiten bij Workfix

Ben jij ook op zoek naar werk in de logistieke of transport sector? Laat onze collega’s dan doen waar ze goed in zijn: een passende baan voor je vinden! Bij ons krijg je de mogelijkheid je ambities waar te maken. Voor meer informatie of vragen kun je contact met ons opnemen of gewoon eens langskomen voor een kopje koffie.